KĀDS IR DARBU IESNIEGŠANAS TERMIŅŠ?

XIII radošās izcilības festivāla ADWARDS2018 darbu pieņemšana notiek no 2018.gada 12.jūlija līdz pat 2018. gada 12. augustam. Pieteiktajiem darbiem jābūt radītiem un publicētiem no 2017. gada 16. augusta līdz 2018. gada 12.augustam.

KO NOZĪMĒ DIGITAL CRAFT?

Šajā apakškategorijā žūrija vērtēs radošo meistarību mājaslapu un tiešsaistes (online) produktu dizainā un tehniskajos risinājumos. Vērā tiks ņemta arī grafiskā dizaina kvalitāte, fotogrāfijas, ilustrācijas, teksti vai animācija, prasmīga mūzikas vai skaņas dizaina izmantošana.

Ja saturs sniegs neaizmirstamu estētisku pieredzi, neatkarīgi no tēmas, produkta, klienta vai idejas, tad šāda darba iesniedzējs var gūt panākumus "Digital Craft" kategorijā.

Žūrija vērtēs emocionālo saikni ar darbu, kā arī digitālās meistarības pievienoto vērtību idejas attīstībai.

KO NOZĪMĒ BRANDED CONTENT AND ENTERTAINMENT?

BRANDED CONTENT AND ENTERTAINMENT definējams kā zīmola satura radīšanas process un tā integrācija oriģinālajā zimola vēstījumā. Kā zīmols strādā individuāli, radot saturu pats vai cik veiksmīgi tas tiek integrēts eksistējošā formātā, sadarbojoties ar medijiem u.c., lai attīstītu un radītu publikai izklaidējošu, uztveramu un saistošu saturu. 

BRANDED CONTENT AND ENTERTAINMENT kategorijā tiks vērtēts radošais izpildījums viena medija kanāla ietvaros (online video, prese u.c.) vai integrēti, nododot informāciju publikai izmantojot vairākas platformas (radio, presi, mūziku, video, mobilās ierīces, sociālos medijus, blogus, pasākumus u.c.).

KO NOZĪMĒ ZĪMOLA STĀSTS?

Kategorijā ZĪMOLA STĀSTS iesniedzami jauna zīmola radīšanas un esoša zīmola atjaunošanas stāsti. Jauna zīmola radīšana ietver zīmola radošo konceptu, nosaukumu, zīmola stāstu, vizuālo identitāti, komunikācijas platformu un saukļus, savukārt, zīmola atjaunošana ir esoša zīmola radošā koncepta atjaunināšana vai pilnīga pārveidošana. Tas sevī var ietvert jaunu radošo konceptu, jaunu identitāti, saukļus, jaunu komunikāciju, vai tikai dažus no iepriekšminētajām lietām. 

Atšķirībā no PRINTART UN DIZAINS apakškategorijas LOGO/VIZUĀLĀ IDENTITĀTE, kurā tiek vērtēts tikai zīmola identitātes vizuālais noformējums, kategorijā ZĪMOLA STĀSTS iespējams iesniegt un tiks vērtēts viss identitātes stāsts, tā ideja.

 

 

Adwards 2018 atbalsta

 

 

Iepriekšējo gadu autorizācijas darbojas
Reģistrēties

 

Ievadiet reģistrēto e-pasta adresi, uz kuru nosūtīt atjaunoto paroli.

Iepriekšējo gadu autorizācijas darbojas
Reģistrēties

TITLE

DESC

ATDOD SAVU BALSI!

+

 

TAVS BALSOJUMS IR PIEŅEMTS!