Zelta Zivtiņa: Priekšapmaksas kampaņa

Klients: Tele2

Autors: EnterCreative

Projekta apraksts:

Runājot par priekšapmaksas kartēm, Zelta Zivtiņa ir populārākā izvēle Latvijā. Lai atgādinātu par šo faktu, izveidojām spriedzes pilnu TV klipu, kurā aģenti, kas cīnās pret pārmaksu, dzenā kārtējo mantkārīgo krāpnieku. Cik paredzams bija krāpnieka bēgšanas plāns, tik arī cilvēku priekšapmaksas kartes izvēle veikalā. Tāds bija klipa vēstījums.

Uzmanība jāpievērš ne tikai sižetam, varoņiem un bildei, bet arī detaļām! Pārspīlēts “Naked Gun” humors, integrēti vietējie un Holivudas elementi. Mēs pat tikām pie Mario dubultnieka. Banālā frāze “Tev ir tiesības uz zvanu” tika pārveidota par “Tev ir tiesības uz nedēļu”, kas iezīmēja piedāvājumu jaunajiem klientiem – 7 dienas bezmaksas telefona zvaniem un sms.

Project description:

When it comes to prepaid cards, Zelta Zivtiņa is by far the most popular choice in Latvia. To remind people of this fact and celebrate it, we created suspenseful & fun TV clip where agents against overcharging are chasing another greedy crook. As predictable as the scammer’s runaway plan was, so are people’s choice of prepaid card in the store. That was the message of clip.

Attention should be paid not only to the plot, characters, and yummy picture, but to details as well! Exaggerated Naked Gun style humour, integrated local and Hollywood elements. We even got a Mario doppelganger.

The banal phrase “You have the right to a phone call” was transformed to a “You have the right to a week” which highlighted special offer for new Zelta Zivtiņa clients – 7 days of free phone calls and text messages.