Izstāde Dizaina muzejā Londonā “WEIRD SENSATION FEELS GOOD: The World of ASMR”

Klients: Londonas Dizaina muzejs sadarbībā ar ArkDes

Autors: Ēter

Projekta apraksts:

WEIRD SENSATION FEELS GOOD ir pirmā muzeja izstāde, kas veltīta ASMR - tā pēta jaunus labsajūtas veidus un mēģina atrast formātu, kā dalīties pieredzē publiskā vidē. Izstāde cenšas novest gan ķermeni, gan prātu komforta un paaugstināta jutīguma stāvoklī. Izstādes arhitektūra ir mēģinājums sintezēt ASMR radošo lauku un tā bagātīgo materiālo pasauli apmeklētājam nolasāmā telpiskā valodā - digitālā kultūra ir pārveidota fiziskā formā. Iedvesmojoties no tradicionālās spa kultūras, ūdens plūdums ir ticis aizstāts ar laikmetīgo mediju plūsmām, cenšoties radīt drošības un privātuma atmosfēru publiskā telpā, kur lielāks cilvēku daudzums tiek izaicināts ļauties vienlaicīgai relaksācijai. Izstādes dizains piedāvā jaunu publisko telpu - akustiski piesātinātu vidi, ļaujot izstādes apmeklētājiem iegrimt multisensorā pietuvinātas ieskatīšanās, pietuvinātas klausīšanas pietuvinātas jušanas pieredzē.

Project description:

WEIRD SENSATION FEELS GOOD is the first museum exhibition dedicated to ASMR. It is, by extension, exploring emerging forms of wellness and tries to find ways to share this experience in a public setting (i.e. a museum). The exhibition seeks to bring both the body and mind to a state of comfort and higher sensitivity in order for visitors to experience tactile and audio-visual stimuli. The architecture of the exhibition is an attempt to synthesize the creative field of ASMR and its rich material world into a legible spatial language. Drawing inspiration from traditional spa cultures, flowing water is replaced by streams of contemporary media, aiming to create an atmosphere of safety and privacy in public, in which multiple people can be triggered to relax simultaneously. The exhibition design offers an acoustically-tempered environment, allowing guests to be immersed in a multisensory experience of close-looking, close-listening, and close-feeling.