Lavinia Francia

Radošā direktore

Lavinia Francia

Ar pilnībā integrētu un uz lielām idejām balstītu pieeju, izstrādā zīmolu pieredzes, kas rosina diskusijas un veido kulturāli nozīmīgus zīmolus.

Lavinia uzsāka savu karjeru Boloņā, Itālijā. Tad pārcēlās uz Milānu, lai pievienotos digitālajai komandai Publicis, bet pēc tam turpināja Ogilvy, kur kļuva par radošo direktori. Šeit viņa vada komandu ar pilnībā integrētu un uz lielām idejām balstītu pieeju, izstrādā zīmolu pieredzes, kas rosina diskusijas un veido kulturāli nozīmīgus zīmolus.
 
Gadu gaitā viņa ir strādājusi ar vairākiem starptautiskiem klientiem (Nutella, Prime Video, Jeep, Fiat, S.Pellegrino, Emergency, adidas), ieguvusi vairākas balvas (Cannes Lions, Eurobest, LIA, Clio and Clio Entertainmet, Effie Awards, New York Festivals, ADCI Awards) un strādājusi vairākās nacionālās un starptautiskās žūrijas komandās (Cannes Lions, ADCE, New York Festivals, Clio, Gerety). Lavinia ir bijusi arī žūrijas priekšsēdētāja ADCI Awards un Young Lions Italy.